Wednesday 23 February 2011

PENGHARGAAN
Assalamua’alaikum w.b.t. Alhamdulillah syukur saya kehadrat  Allah S.W.T kerana dengan limpah dan kurniaNya saya dapat menyiapkan kerja kursus CTU 151 dengan jayanya.Walaupun terdapat pelbagai cabaran dan rintangan , alhamdulillah dipermudahkan oleh Allah S..W.T segala urusan dalam menyiapkan kerja kursus ini.
Walau bagaimanapun, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pensyarah CTU 151 iaitu Ustaz Abdul Aziz Harjin.Hal ini kerana,beliau banyak membimbing dan sentiasa memberi tunjuk ajar kepada saya dan rakan-rakan dalam usaha untuk menyiapkan kerja kursus ini.Beliau tidak pernah menolak sebarang pertanyaan malah sentiasa memberi pandangan kepada pelajarnya supaya memperbaiki sesuatu menjadi lebih baik.Terima kasih atas segalanya.
Seterusnya, saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada Puan Anita kerana sudi dan mengizinkan saya untuk menceritakan sejarah pengislaman beliau dan peranan nya dalam dakwah Islam.Walaupun terdapat kekangan waktu ,beliau sudi untuk meluangkan sedikit masa untuk memberikan maklumat tentang sejarah beliau.Saya juga amat berterima kasih kepada ahli keluarga beliau terutama anak sulungnya, Artila bt Salim kerana sudi memberi maklumatkepada saya.Kerjasama yang mereka berikan sangat bermakna buat saya untuk menyiapkan tugasan ini.Saya amat berharap keluarga ini sentiasa dalam keberkatan Allah S.W.T hendaknya.Ameen..
Tidak lupa juga kepada ahli keluarga saya iaitu ayah,Mohd Khir Johari dan ibu-ibu saudara,Massuria bt Abd Rahman dan Massirah bt Abd Rahman kerana mereka banyak membantu saya mencari maklumat dan kewangan untuk menyiapkan kerja kursus ini.Alhamdulillah kepada Allah S.W.T dan saya amat berterima kasih kepada ahli keluarga yang sudi membantu.
Tambahan pula, saya berterima kasih kepada rakan-rakan saya atas tunjuk ajar mereka iaitu Ummu Juwairiah bt Yusri dan Nur Farhana bt Jamaludin dalam membantu saya untuk menyiapkan blog ini.Jutaan terima kasih saya ucapkan.Akhir kata, saya amat bersyukur kerana berjaya menyiapkan kerja kursus ini pada masa yang telah ditetapkan dan terima kasih pada mana-mana pihak yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung.

No comments:

Post a Comment